reklama

Dialóg myslí

Ona

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Máš ma ešte rád?

Chcem v náručí tvojom sa smiať.

Podávam kľúč ti od tajomných dvier ...

Nazri len keď odvahu máš.

Do rajskej záhrady, do krajiny snov,

do života dní a nocí, ktoré tráviš so mnou,

málo času máme, na krku veľa rokov.

Brzdou sú skúsenosti,

zvyky samoty vedú k šialenosti,

na hojdačke emócií,

hádky z vás dvoch cudzincov urobili.

Z vrecúška sĺz, izby zo štyroch stien,

nebolo úteku, úsmev zamrzol tam.

Spája vás krv, no vaše telá

nenávisť už dávno rozdelila.

Nezmažeš roky, nik to od teba nečaká,

ale nie je život tam,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

kde blízkosť prachom zapadá skapatá.

Krutá lož lásku zahubí, všetko je naruby,

aj keď ľudia si zvyknú dať zámok na huby.

To čo však v tvojom vnútri zomrelo,

vstalo z popola a k nebesiam letelo,

čakal si výstrel, ranu z dela, pád

a keď neprichádzal,

tak si sám rozhodol prestať stúpať.

Vrátil si sa na zem,

do jamy si sa dobrovoľne zahrabal.

Cnostné mravy ťa viedli.

Chvíľu si mal „kľud" na duši,

kým si si uvedomil, že si sa zadusil.

Zelina pichľavá obopína ti nohy,

„priateľským" nástrojom sú diablove rohy.

Svinský krok je rodinným pochodom,

„konštruktívne" debaty smerujú k verejným záchodom.

Zhynulo čo mohlo,

ani umelé dýchanie nepomohlo,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

už aj šeď dní stratila svoje čaro,

hmatateľné, materiálne máš všetko vôkol seba,

ale zisťuješ, že je to príšerne málo.

On

Obklopuje ma čo patrilo mi

a je toho veľa,

ale tam vonku, za tými tajnými dverami,

s prázdnymi rukami, peňaženkou aj vreckami,

tam kde doteraz som iba bral,

tam je svetlo,

cez kľúčovú dierku presvitá,

tam je láska,

niekoľkokrát bolestne ubitá,

tam je život, vôňa,

tam je môj svet ...

tam je ona.

Chcem odísť ...

za tebou ísť, vráť mi krídla,

len mi prosím neuleť ...

Chcem ťa držať za ruku,

v náručí smejúcu sa mať,

ctiť si city,

láskať lásku,

nasýtiť hlad,

zimu teplom nahradiť.

Chcem prosiť o odpustenie,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

vernosť slovám svojím prisúdiť,

zmeniť v činy to, čo dávno som mal urobiť

a svoju šancu do hrsti uchopiť.

Mal by som bez planých plánov

zbaliť kufre a ísť za ňou.

Na veky trpieť nemá cenu,

život je krátky a ja

nechcem ho zmeniť

na chvíľu premárnenú ...

Trikrát a dosť!

Utopiť utópiu je čas!

Dosť už som platil za blbosť.

 /2010-01-20/

Martina Raschmanová

Martina Raschmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úplne obyčajný človiečik s obyčajným životom na krku "o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu